Sunday, November 13, 2011

CSM Rm.Valcea - SLATINA


          Totul a inceput in jurul orei 04:49, cand ne-am hotarat sa ne prezentam la meci si am sunat adunarea. Am strigat tare in portavoce: "CU TOTII LA VALCEA !", si s-a auzit pana la Timisoara, acolo unde Pix se viseaza student. In urmatoarele doua minute toti am plecat spre Ramnic, fiecare cu ce a apucat. Cei din Bucuresti au plecat cu metroul din Tineretului, Meme a plecat din Slatina cu faimosul lui CLS 500Pix s-a urcat in rapidul de Ramnic, iar baietii ce studiaza teologia la Cluj-Napoca au plecat spre aeroport. Pe drum multe incidente, dintre cele mai diverse. De mentionat cel in care baietii din Bucuresti au ramas fara bere in autocar, iar unul dintre ei a incercat sa o recicleze pe cea consumata deja. Timiditatea acestuia l-a impiedicat totusi sa reumple sticla, spre mahnirea unui calugar care ar fi dorit si el sa ni se alature.

          Astfel la ora 10:54 ne-am intalnit cu Nea Mitica de la Strejesti la poarta stadionului. Acesta era tare suparat ca nu ajung baietii la timp pentru a urmari startul partidei. In momentul intalnirii roata fata a celebrului sau mountain bike a explodat, iar sabotii de frana s-au topit din cauza gerului. Am cautat 5 minute o poarta, pana la urma am sarit un gard si am intrat in peluza rezervata. La scurt timp ne-am intalnit cu amicii nostri din Valcea - avem si prieteni in Valcea. Am urmarit partida cu gandul la un vin fiert cu scortisoara si ne-am dorit tot meciul pe Olt sa curga bere. Meciul a fost unul foarte echilibrat, mereu la discretia noastra si s-a terminat la egalitate. Pe parcursul partidei am ramas impresionati de minunile tehnologiei valcene, atunci cand unul dintre copiii de mingi sarea gardul si urca la tabela pentru a o modifica. Foile de tabla erau asa grele incat mereu era nevoie de altcineva sa schimbe tabela.     


          Dupa partida am plecat repede spre Slatina, deoarece trebuia sa prindem primele pariuri live pe site-ul faimos www.blog.pariori.ro. Ne-am ingramadit iar 10 in CLS-ul lui Meme pentru ca urmatorul avion din Valcea spre Slatina era la ora 17:00.


No comments: