Tuesday, November 1, 2011

Ne-am adaptat...

     Ce alt loc mai bun de a începe această "deplasare" decât în club. Şi cum în acest weekend s-a celebrat Halloween, l-am sunat pe A.P. să mergem şi noi să ne destrăbălăm la un Halloween Party sau Pomană a Morţilor, cum vreţi voi să îi spuneţi.
     După ce ne-am ales locaţia, pe undeva prin centru, ni s-au alăturat 2 tovarăşi, dintre care unul înregimentat în cadrul Poliţiei Române. Având organul de partea noastră, am început să ne facem de cap printre vârcolaci, strigoi şi vampiri.
     Statutul de apărător al legii a camaradului nostru, ne-a adus (pe lângă flegme şi înjurături) băutură gratis. Distracţia era în toi şi după mai multe pahare, aproape că nici n-am mai simţit că barmanul ne scuipa în cocktailuri.
     Între timp A.P. făcea ravagii printre fetele din club. După mai multe încercări a unei monstruleţe să-i atragă atenţia, acesta a îndreptat-o către prietenul său Lissandro. După ce "a verificat-o" mai atent, acesta a descoperit că nu purta mască. Asta ne-a determinat să părăsim incinta şi luând un taxi "cu japca", ne-am îndreptat spre Bellagio.
     Printre faraonii şi sultanii prezenţi în fiecare săptămână se aflau acum şi piraţi, monştrii şi personaje din poveşti. Am intrat încrezători, dar la întâlnirea cu bodzyguarzii, stupoare în rândul nostru: A.P. şi Lissandro au primit interdicţie în club pe motiv că sunt prea casual îmbrăcaţi, deşi noi l-am considerat un compliment.. Cum a spus şi un boschetar, prezent la incident şi prăpădindu-se de râs: "Voi veniţi la nuntă fără costum? :))".
     Cu garda lângă noi am văzut cum e să faci abuz de forţă şi din cealaltă perspectivă (şi pot spune că e neplăcut...pt cel abuzat :)) ). Într.un final cel care asigura paza ne-a invitat în club, cu scuzele de rigoare.Am ajuns acasă pe la 7 dimineţa şi prinzând o oră de somn, ne-am îndreptat spre locul de întâlnire cu restul băieţilor care stau prin capitală. Culmea locul prestabilit era chiar în zona clubului.
     În tot acest timp MEME se întâlnea cu restul baieţilor şi fetelor care au venit din Slatina. Neavând niciun dubiu asupra caracteristicilor impresionante ale CLS 500, acesta a mai bătut un record luând în maşină 8 persoane, dintre care 3 în zona VIP -portbagajul. Astfel, Pix li s-a alăturat şi el lui Vicenzo şi Maurizio, pentru o experienţă de 5 stele. MEME a reuşit să ajung din Slatina în Bucureşti, mai repede decât am ajuns noi din Berceni în Colentina.
     Într-un final ne-am strâns cu toţii şi am încurajat echipa într-un moment delicat. Deşi nu a fost un joc grozav, la final ne-am bucurat împreună cu jucătorii de o nouă victorie. Profităm de fiecare minut din acest sezon.
       Spre final, când ne îndreptam cu tramvaiul spre o bodegă pentru a sărbători victoria, am avut parte de un incident interesant. În timp ce cântam în tramvai, o băbuţă ne-a transmis: "ADAPTAŢI-VĂ!". Am dezbătut îndelung pe această temă (până la prima staţie :D).
     Când am coborât ne-am adaptat, am mers în prima "bibliotecă" şi ne-am astupat "setea" (de cunoaştere, evident :D) cu foarte multe "cărţi".

No comments: